Księgarnia
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Podkategorie: .NET - Programowanie, Agile - Programowanie, Algorytmy - Programowanie, Asembler - Programowanie, C - Programowanie, C# - Programowanie, C++ - Programowanie, C++ Builder - Programowanie, Delphi - Programowanie, Inne - Programowanie, J2EE - Programowanie, Java - Programowanie, JBuilder - Programowanie, Objective-C - Programowanie, Perl - Programowanie, Programowanie w chmurze, Python - Programowanie, R - Programowanie, Ruby - Programowanie, Scratch, Techniki programowania, Turbo Pascal - Programowanie, UML - Programowanie, Visual Basic - Programowanie, Visual C# - Programowanie, Visual C++ - Programowanie, Visual Studio - Programowanie, Wzorce projektowe
Podkategorie: .NET - Programowanie, Agile - Programowanie, Algorytmy - Programowanie, Asembler - Programowanie, C - Programowanie, C# - Programowanie, C++ - Programowanie, C++ Builder - Programowanie, Delphi - Programowanie, Inne - Programowanie, J2EE - Programowanie, Java - Programowanie, JBuilder - Programowanie, Objective-C - Programowanie, Perl - Programowanie, Programowanie w chmurze, Python - Programowanie, R - Programowanie, Ruby - Programowanie, Scratch, Techniki programowania, Turbo Pascal - Programowanie, UML - Programowanie, Visual Basic - Programowanie, Visual C# - Programowanie, Visual C++ - Programowanie, Visual Studio - Programowanie, Wzorce projektowe
Książki w dziale Wzorce Projektowe zawierają pełen przegląd wzorców wykorzystywanych przy projektowaniu aplikacji korporacyjnych. Dzięki informacjom zawartym w publikach z tej kategorii, nauczycie się stosować w praktyce zasady podziału aplikacji na warstwy oraz zasady współpracy pomiędzy warstwami.
Poznacie modele komponentów wchodzących w skład każdej z warstw czy aplikacji. Dowiecie się czym jest dziedziczenie klas i interfejsów oraz jak stosować mechanizmy powtórnego wykorzystania rozwiązania. Znajdziecie tu również informacje związane z wykorzystywaniem podstawowych i zaawansowanych wzorców w wielu językach programowania, tak aby ich zastosowanie było dla Was jeszcze bardziej proste i naturalne.

Autor: Alan Ezust, Paul Ezust
Cena: 89.00 zł