Księgarnia
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Podkategorie: .NET - Programowanie, Agile - Programowanie, Algorytmy - Programowanie, Asembler - Programowanie, C - Programowanie, C# - Programowanie, C++ - Programowanie, C++ Builder - Programowanie, Delphi - Programowanie, Inne - Programowanie, J2EE - Programowanie, Java - Programowanie, JBuilder - Programowanie, Objective-C - Programowanie, Perl - Programowanie, Programowanie w chmurze, Python - Programowanie, R - Programowanie, Ruby - Programowanie, Scratch, Techniki programowania, Turbo Pascal - Programowanie, UML - Programowanie, Visual Basic - Programowanie, Visual C# - Programowanie, Visual C++ - Programowanie, Visual Studio - Programowanie, Wzorce projektowe
Podkategorie: .NET - Programowanie, Agile - Programowanie, Algorytmy - Programowanie, Asembler - Programowanie, C - Programowanie, C# - Programowanie, C++ - Programowanie, C++ Builder - Programowanie, Delphi - Programowanie, Inne - Programowanie, J2EE - Programowanie, Java - Programowanie, JBuilder - Programowanie, Objective-C - Programowanie, Perl - Programowanie, Programowanie w chmurze, Python - Programowanie, R - Programowanie, Ruby - Programowanie, Scratch, Techniki programowania, Turbo Pascal - Programowanie, UML - Programowanie, Visual Basic - Programowanie, Visual C# - Programowanie, Visual C++ - Programowanie, Visual Studio - Programowanie, Wzorce projektowe
Dział Ruby przedstawia obiektowy, niezwykle elastyczny i prosty język programowania, który dzięki połączeniu z frameworkiem Rails stworzył zdobywające coraz większą popularność środowisko programowania. Podręczniki odkryją przed Wami tajniki tworzenia wszelkiego typu aplikacji internetowych jak sklepy czy portale społecznościowe.
Dowiecie się jak uruchomić interpretera Ruby, przeprowadzić operacje na plikach czy obsługiwać bazy danych. Poznacie składnie i struktury tego języka, instrukcje warunkowe oraz zasady projektowania obiektowego. Nauczycie się tworzyć dokumentacje, obsługiwać wyjątki i błędy oraz wykorzystywać wybrane zasoby Internetu w pracy z Ruby .