Księgarnia
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Podkategorie: .NET - Programowanie, Agile - Programowanie, Algorytmy - Programowanie, Asembler - Programowanie, C - Programowanie, C# - Programowanie, C++ - Programowanie, C++ Builder - Programowanie, Delphi - Programowanie, Inne - Programowanie, J2EE - Programowanie, Java - Programowanie, JBuilder - Programowanie, Objective-C - Programowanie, Perl - Programowanie, Programowanie w chmurze, Python - Programowanie, R - Programowanie, Ruby - Programowanie, Scratch, Techniki programowania, Turbo Pascal - Programowanie, UML - Programowanie, Visual Basic - Programowanie, Visual C# - Programowanie, Visual C++ - Programowanie, Visual Studio - Programowanie, Wzorce projektowe
Podkategorie: .NET - Programowanie, Agile - Programowanie, Algorytmy - Programowanie, Asembler - Programowanie, C - Programowanie, C# - Programowanie, C++ - Programowanie, C++ Builder - Programowanie, Delphi - Programowanie, Inne - Programowanie, J2EE - Programowanie, Java - Programowanie, JBuilder - Programowanie, Objective-C - Programowanie, Perl - Programowanie, Programowanie w chmurze, Python - Programowanie, R - Programowanie, Ruby - Programowanie, Scratch, Techniki programowania, Turbo Pascal - Programowanie, UML - Programowanie, Visual Basic - Programowanie, Visual C# - Programowanie, Visual C++ - Programowanie, Visual Studio - Programowanie, Wzorce projektowe
Kategoria UML obejmuje podręczniki, w których znajdziecie informacje niezbędne, aby poznać w pełni wszystkie elementy tego języka oraz nauczycie się skutecznie wykorzystywać je w procesie programowania.
Dowiecie się czym w praktyce jest projektowanie modelowe statyczne i dynamiczne, zapoznacie się wieloma typami diagramów, jak między innymi diagramy klas, współpracy, sekwencji czy przypadków użycia. Książki pokarzą wam jak faktycznie wygląda cykl życia oprogramowania oraz poznacie metodyki jego wytwarzania. Przeczytacie czym jest formułowanie i realizacja wymagań a także znajdziecie opisy poszczególnych symboli, zakończeń linii i składni używanych podczas procesu tworzenia oprogramowania.

Autor: Kwiatkowski Włodzimierz
Cena: 24.99 zł 29.40 zł
Oszczędzasz: 1.176 zł

Autor: Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Jacek Maślankowski
Cena: 29.90 zł

Autor: Booch Grady, Rumbaugh James, Jacobson Ivar
Cena: 84.15 zł 99.00 zł
Oszczędzasz: 13.86 zł