Księgarnia
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Podkategorie: .NET - Programowanie, Agile - Programowanie, Algorytmy - Programowanie, Asembler - Programowanie, C - Programowanie, C# - Programowanie, C++ - Programowanie, C++ Builder - Programowanie, Delphi - Programowanie, Inne - Programowanie, J2EE - Programowanie, Java - Programowanie, JBuilder - Programowanie, Objective-C - Programowanie, Perl - Programowanie, Programowanie w chmurze, Python - Programowanie, R - Programowanie, Ruby - Programowanie, Scratch, Techniki programowania, Turbo Pascal - Programowanie, UML - Programowanie, Visual Basic - Programowanie, Visual C# - Programowanie, Visual C++ - Programowanie, Visual Studio - Programowanie, Wzorce projektowe
Objective-C to rozszerzenie proceduralnego języka programowania C. Zatem każdy prawidłowy program w języku C jest równocześnie poprawnym programem w Objective-C (aczkolwiek nie będzie wykorzystywał żadnych usprawnień wprowadzonych w Objective-C).Podkategorie: .NET - Programowanie, Agile - Programowanie, Algorytmy - Programowanie, Asembler - Programowanie, C - Programowanie, C# - Programowanie, C++ - Programowanie, C++ Builder - Programowanie, Delphi - Programowanie, Inne - Programowanie, J2EE - Programowanie, Java - Programowanie, JBuilder - Programowanie, Objective-C - Programowanie, Perl - Programowanie, Programowanie w chmurze, Python - Programowanie, R - Programowanie, Ruby - Programowanie, Scratch, Techniki programowania, Turbo Pascal - Programowanie, UML - Programowanie, Visual Basic - Programowanie, Visual C# - Programowanie, Visual C++ - Programowanie, Visual Studio - Programowanie, Wzorce projektowe
Język Objective-C rozszerza możliwości C poprzez dostarczenie funkcji zorientowanych obiektowo. Zastosowany tutaj model programowania zorientowanego obiektowo polega na wysyłaniu wiadomości obiektom, co odróżnia go od modelu używanego przez języki C++ i Java, w których metody są wywoływane bezpośrednio względem obiektów. Wymieniona różnica jest subtelna, ale równocześnie wskazuje na jedną z funkcji języka Objective-C, która jest znana z języków dynamicznych, takich jak Ruby i Python.

Autor: Christopher Fairbairn, Collin Ruffenach, Johannes Fahrenkrug
Cena: 59.00 zł