Księgarnia
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Podkategorie: .NET - Programowanie, Agile - Programowanie, Algorytmy - Programowanie, Asembler - Programowanie, C - Programowanie, C# - Programowanie, C++ - Programowanie, C++ Builder - Programowanie, Delphi - Programowanie, Inne - Programowanie, J2EE - Programowanie, Java - Programowanie, JBuilder - Programowanie, Objective-C - Programowanie, Perl - Programowanie, Programowanie w chmurze, Python - Programowanie, R - Programowanie, Ruby - Programowanie, Scratch, Techniki programowania, Turbo Pascal - Programowanie, UML - Programowanie, Visual Basic - Programowanie, Visual C# - Programowanie, Visual C++ - Programowanie, Visual Studio - Programowanie, Wzorce projektowe
Podkategorie: .NET - Programowanie, Agile - Programowanie, Algorytmy - Programowanie, Asembler - Programowanie, C - Programowanie, C# - Programowanie, C++ - Programowanie, C++ Builder - Programowanie, Delphi - Programowanie, Inne - Programowanie, J2EE - Programowanie, Java - Programowanie, JBuilder - Programowanie, Objective-C - Programowanie, Perl - Programowanie, Programowanie w chmurze, Python - Programowanie, R - Programowanie, Ruby - Programowanie, Scratch, Techniki programowania, Turbo Pascal - Programowanie, UML - Programowanie, Visual Basic - Programowanie, Visual C# - Programowanie, Visual C++ - Programowanie, Visual Studio - Programowanie, Wzorce projektowe
W kategorii Python zostały zebrane podręczniki poruszające tematykę programowania z zastosowaniem praktycznie niezależnego sprzętowo, dostępnego na licencji Open Source języka. Książki przedstawią Wam wszechstronności i elastyczności Pythona a także różne typy tworzenia kodu poprzez programowanie strukturalne, obiektowe czy funkcjonalne.
Nauczycie się tworzyć aplikacje sieciowe o dowolnym przeznaczeniu, komunikujące się z systemami operacyjnymi, lub korzystające z baz danych. Techniki analizy składni, przetwarzanie tekstu czy rozłożenie obciążenia programu na wiele wątków i procesów przestanie być problematyczne.