Księgarnia
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Podkategorie: Big data, CRM, E-biznes, Inne, Kompetencje osobiste, Marketing, Social Media, Zarządzanie projektami IT
Podkategorie: Big data, CRM, E-biznes, Inne, Kompetencje osobiste, Marketing, Social Media, Zarządzanie projektami IT
W publikacjach umieszczonych w kategorii Social Media znajdziecie informacje o interaktywnych portalach społecznościowych jak Facebook i możliwościach komunikacji, które one wprowadzają. Poznacie i zrozumiecie pojęcia takie jak Web 2.0, social marketing i efekt sieci. Zdobędziecie wiedzę potrzebną do stworzenia własnego serwisu społecznościowego, czy też wprowadzenia do Waszej strategii biznesowej niektórych elementów proponowanych przez te portale.
Książki z tego działu pomogą spojrzeć na Waszą stronę internetową jako kolejne medium, pozwalające użytkownikom na wspólne jego tworzenie i rozwój.
Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj
Autor: Tomek Tomczyk (Kominek)
Cena: 33.92 zł 39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł
Autor: Tomek Tomczyk (Kominek)
Cena: 33.92 zł 39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł
W market[r\ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
Autor: Gary Vaynerchuk
Cena: 49.30 zł 58.00 zł
Oszczędzasz: 4.64 zł
Autor: Gary Vaynerchuk
Cena: 49.30 zł 58.00 zł
Oszczędzasz: 4.64 zł
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Autor: Barefoot Darren, Szabo Julie
Cena: 67.15 zł 79.00 zł
Oszczędzasz: 8.69 zł
Autor: Barefoot Darren, Szabo Julie
Cena: 67.15 zł 79.00 zł
Oszczędzasz: 8.69 zł