Księgarnia
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Podkategorie: Big data, CRM, E-biznes, Inne, Kompetencje osobiste, Marketing, Social Media, Zarządzanie projektami IT
Podkategorie: Big data, CRM, E-biznes, Inne, Kompetencje osobiste, Marketing, Social Media, Zarządzanie projektami IT
Kategoria Marketing zawiera publikacje na temat ogólnie pojętego marketingu w internecie. Dowiecie się czym tak naprawdę jest skuteczna i atrakcyjna dla potencjalnego odbiorcy oferta handlowa. Poznacie różne elektroniczne drogi dotarcia do odbiorcy, takie jak e-mail, strony internetowe czy reklama i promocja Twojej oferty w wyszukiwarkach internetowych (SEM) lub portalach społecznościowych jak Facebook czy Nasza Klasa.
Książki z tej kategorii, pokazują w przystępny sposób metody formułowania oferty, akcji promocyjnych i reklamowych, przygotowania atrakcyjnych logotypów czy skutecznych, perswazyjnych tekstów.
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamoweAutor: Natalia Hatalska
Cena: 89.00 zł
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieciAutor: Piotr Krupa, Maciej Ossowski
Cena: 34.90 zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnejAutor: Świerczyńska-Kaczor Urszula
Cena: 42.50 zł 50.00 zł
Oszczędzasz: 3.50 zł
E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji onlineAutor: Artur Maciorowski
Cena: 33.91 zł 39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetuAutor: Tomasz Cisek, Paweł Nowacki
Cena: 39.90 zł
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowychAutor: Paweł Tkaczyk
Cena: 29.90 zł
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowychAutor: Paweł Tkaczyk
Cena: 39.00 zł
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecieAutor: Erica Sadun, Steve Sande
Cena: 39.00 zł
Innowacyjność przepis na sukces. Model Autor: Kotler Philip
Cena: 44.54 zł 52.40 zł
Oszczędzasz: 3.668 zł
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentówAutor: Feldy Marzena
Cena: 50.15 zł 59.00 zł
Oszczędzasz: 4.72 zł
Marketing dla studentów kierunków technicznychAutor: Curtis Tony
Cena: 50.15 zł 59.00 zł
Oszczędzasz: 4.72 zł
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowychAutor: Maciej Ślużyński
Cena: 54.90 zł
Marketing wirusowy w internecieAutor: Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz
Cena: 34.90 zł
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnejAutor: Radosiński Edward
Cena: 42.42 zł 49.90 zł
Oszczędzasz: 3.493 zł
W market[r\ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowychAutor: Gary Vaynerchuk
Cena: 49.30 zł 58.00 zł
Oszczędzasz: 4.64 zł



























































