Księgarnia

Kategoria Marketing zawiera publikacje na temat ogólnie pojętego marketingu w internecie. Dowiecie się czym tak naprawdę jest skuteczna i atrakcyjna dla potencjalnego odbiorcy oferta handlowa. Poznacie różne elektroniczne drogi dotarcia do odbiorcy, takie jak e-mail, strony internetowe czy reklama i promocja Twojej oferty w wyszukiwarkach internetowych (SEM) lub portalach społecznościowych jak Facebook czy Nasza Klasa.

Książki z tej kategorii, pokazują w przystępny sposób metody formułowania oferty, akcji promocyjnych i reklamowych, przygotowania atrakcyjnych logotypów czy skutecznych, perswazyjnych tekstów.



e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualneje-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor:

Cena: 42.50 zł   50.00 zł
Oszczędzasz: 3.50 zł

E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji onlineE-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
Autor:

Cena: 33.91 zł   39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł

Google+ dla biznesu
Google+ dla biznesuGoogle+ dla biznesu
Autor:

Cena: 37.00 zł   

GURU KULTU..RY
GURU KULTU..RYGURU KULTU..RY
Autor:

Cena: 39.90 zł   

GURU KULTU..RY
GURU KULTU..RYGURU KULTU..RY
Autor:

Cena: 34.90 zł   

Hipnotyczny marketing
Hipnotyczny marketingHipnotyczny marketing
Autor:

Cena: 44.00 zł   

Innowacyjność przepis na sukces. Model
Innowacyjność przepis na sukces. Model Innowacyjność przepis na sukces. Model
Autor:

Cena: 44.54 zł   52.40 zł
Oszczędzasz: 3.668 zł

Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentówJak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów
Autor:

Cena: 50.15 zł   59.00 zł
Oszczędzasz: 4.72 zł

Marketing dla studentów kierunków technicznych
Marketing dla studentów kierunków technicznychMarketing dla studentów kierunków technicznych
Autor:

Cena: 50.15 zł   59.00 zł
Oszczędzasz: 4.72 zł

Marketing e-mailowy
Marketing e-mailowyMarketing e-mailowy
Autor:

Cena: 73.00 zł   

Marketing mobilny
Marketing mobilnyMarketing mobilny
Autor:

Cena: 37.00 zł   

Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnejSystemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej
Autor:

Cena: 42.42 zł   49.90 zł
Oszczędzasz: 3.493 zł