Księgarnia
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Podkategorie: Big data, CRM, E-biznes, Inne, Kompetencje osobiste, Marketing, Social Media, Zarządzanie projektami IT
Big data to termin odnoszący się do wielkich zbiorów danych i ich przetwarzania. Dzięki ich aktywnemu zbieraniu i analizie dochodzi się do nowych zasobów wiedzy. Proces big data opiera się na 4 filarach (tzw. 4V, w polskiej wersji językowej 4W): wykorzystania wewnętrznych zasobów, wnioskowania, wzbogacania zasobów o Informacje z rynku i zewnętrznych baz oraz końcowej weryfikacji hipotez i wniosków.
Otrzymane w ten sposób Informacje o różnym stopniu złożoności, w postaci profilów (np. sytuacji, osób, zachowań) są wykorzystywane powszechnie w biznesie, telekomunikacji i innych branżach. Podkategorie: Big data, CRM, E-biznes, Inne, Kompetencje osobiste, Marketing, Social Media, Zarządzanie projektami IT

Autor: Foster Provost, Tom Fawcett
Cena: 59.00 zł

Autor: Mayer-Schonberger Victor, Cukier Kenneth
Cena: 50.91 zł 59.90 zł
Oszczędzasz: 4.792 zł