Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II

Mapy myśli dla biznesu. Wydanie II
Mapy myśli dla biznesu. Wydanie IIMapy myśli dla biznesu. Wydanie II
Autor: ,

Cena: 41.65 zł   49.00 zł
Oszczędzasz: 3.43 zł

Data wydania:
Liczba stron:288
Oprawa: miękka




„Tony nie wynalazł mózgu, ale wynalazł do niego instrukcję!”.

John Husbands, Institute of Management

  • Najdoskonalsze „oprogramowanie” biznesowe, czyli nieoceniona rola map myśli w Twojej firmie
  • Działania biznesowe, czyli planowanie, negocjacje i zarządzanie projektami za pomocą map myśli
  • Lepsze myślenie biznesowe, czyli innowacyjność, przywództwo i strategia w kontekście map myśli
  • Uzyskiwanie świetnych wyników, czyli wykorzystanie map myśli w marketingu i przy wyznaczaniu celów
W czasach gwałtownej ekspansji internetu i upowszechniania się komputerów niemal wszyscy ludzie biznesu uważali, że gigantyczna ilość informacji, które będzie można gromadzić i wykorzystywać, pomoże im w prowadzeniu interesów. Niestety, szybko okazało się, że epoka informacyjna jest w rzeczywistości epoką przeciążenia informacyjnego, wykorzystanie zgromadzonych danych przerasta możliwości najtęższych umysłów, a kluczem do sukcesu jest w istocie umiejętność sensownego przetwarzania informacji. Nastała epoka inteligencji, a jednym z najważniejszych narzędzi potrzebnych w tej epoce są właśnie mapy myśli.

Mapowanie myśli opiera się na rozrysowywaniu konkretnego problemu w postaci schematu, w którym od centralnej idei odchodzą związane z nią pomysły i skojarzenia, a także problemy i uwarunkowania. Nielinearny sposób zapisu pozwala dostrzec różne nieoczywiste powiązania, kreatywnie podejść do trudności i szybko znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Pamiętaj, że Twój mózg nie myśli sekwencyjnie, a rysunek pozwala mu znacznie łatwiej dokonywać całościowej analizy zagadnienia. Sprawdź, jak mapy myśli mogą zmienić Twój sposób myślenia i jak szybko przyniesie to rewolucyjne efekty. Wykorzystaj kartkę i długopis albo program iMindMap!
  • Jak mapy myśli pomogą Ci w biznesie
  • Czym jest mapa myśli i jak ją stworzyć
  • Mapowanie myśli na komputerze i innych urządzeniach
  • Zarządzanie czasem i sprawna organizacja
  • Mapowanie myśli na potrzeby negocjacji
  • Mapowanie udanych prezentacji
  • Mapowanie myśli w ramach efektywnego zarządzania projektami
  • Mapy myśli a przywództwo
  • Mapowanie myśli a generowanie pomysłów i innowacyjność
  • Mapowanie myśli a myślenie strategiczne
  • Mapy myśli a sprzedaż i marketing
  • Mapy myśli a wyznaczanie celów i afirmacja zmian

Mapy myśli — Twoja przepustka do kreatywności w biznesie!