Psychologiczne mechanizmy reklamy
Kategorie: eBooki, Komunikacja międzyludzka, Perswazja i NLP, Psychologia duszy i umysłu, Psychologia pracy, Relacje damsko-męskie, Rodzicielstwo i psychologia dziecka, Rozwiązywanie problemów, Rozwój intelektualny, Sekret, Seksualność, Uwodzenie, Wygląd i wizerunek, Życiowe filozofie
Psychologiczne mechanizmy reklamy
Autor: Doliński Dariusz
Cena: 49.90 zł
Data wydania: 2010
Liczba stron:320
Oprawa: twarda
Autor: Doliński Dariusz
Cena: 49.90 zł
Data wydania: 2010
Liczba stron:320
Oprawa: twarda
Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka.
Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii.