Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena

Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena
Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmenaCo tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena
Autor:

Cena: 29.90 zł   

Data wydania:
Liczba stron:80
Oprawa: twarda

Pobierz przykładowy rozdział PDF
Fragmenty książki: http://onepress.pl/eksiazki/cotyze.htm



Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych


Apetyt na życie

  • Nie odnajdujesz się w starych, skostniałych modelach prowadzenia interesów?
  • Masz głowę pełną pomysłów, które nie mieszczą się w żadnym pudełku?
  • Nie interesują Cię stres i całodobowa gonitwa za kasą?

Książka ta to lektura obowiązkowa dla każdego, kto już jest przedsiębiorcą lub dopiero chce założyć własną firmę. Oto uskrzydlająca i pełna diabelnie trafnych spostrzeżeń opowieść przedsiębiorcy, który stworzył wielomilionowy biznes z niczego. Nie ma przeszkód, żebyś i Ty powtórzył jego sukces. Zacznij już teraz!

Trudne warunki rynkowe to kiepska wymówka. Jeśli przepełniają Cię pasja oraz energia i chcesz zrobić coś, co da Ci mnóstwo satysfakcji, a przy okazji zapełni Twoje konto - ruszaj do boju! Niech nic i nikt Cię nie powstrzyma!

Obawa, że Twój pomysł nie wypali, to również marny wykręt. Twój pierwszy pomysł stanowi tylko jedno z wielu możliwych rozwiązań. Żadna firma nie działa tak, jak początkowo przewidywał jej właściciel, dlatego warto opracować skrajnie różne scenariusze, być elastycznym i korzystać z nadarzających się okazji.

Brak pieniędzy to też żadne wytłumaczenie. Tak naprawdę realizacja Twojego pomysłu nie wymaga żadnych nakładów finansowych. Załóż firmę w taki sposób, jakby nie zależało Ci na zyskach - a pieniądze najpewniej same Cię znajdą. Cokolwiek robisz, to Twoje dzieło, niech więc będzie ono spełnieniem TWOICH marzeń.



Derek Sivers jest przedsiębiorcą i twórcą CD Baby. W latach 1998 - 2008 zdobył niezwykłe doświadczenie: jego niezobowiązujące hobby przekształciło się w wielką firmę, którą ostatecznie sprzedał za 22 miliony dolarów.