Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk

Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktykBenchmarking jako klucz do najlepszych praktyk
Autor: ,

Cena: 67.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:424
Oprawa: twarda




Wdrażać u siebie cudze pomysły -- oto idea benchmarkingu.
Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson & Johnson, Xerox, Microsoft...

Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca. Jednak przełomowe odkrycia nie zdarzają się często. Jeśli chcesz regularnie odnosić korzyści z benchmarkingu, stwórz systematyczny proces obserwacji wiodących firm w branży, przeanalizuj, dlaczego są one skuteczniejsze od Twojej organizacji, i pokaż ludziom w swojej firmie dobre praktyki z powodzeniem stosowane przez innych.

Ta książka reprezentuje aktualny stan wiedzy o benchmarkingu. Znajdziesz w niej przykłady stosowania benchmarkingu w najlepszych firmach i nowe ćwiczenia z zakresu zarządzania. Opanujesz wiedzę potrzebną każdemu twórczemu menedżerowi.

  • Fazy benchmarkingu: od uruchomienia do asymilacji pomysłów
  • Zarządzanie zmianą: zastępowanie starych praktyk
  • Miary efektywności procesów firmy
  • Benchmarking międzynarodowy: mistrzowie z Japonii
  • Dźwignia intelektualna: tworzenie kultury wspierającej szybkie uczenie się
  • Włączanie nowych pomysłów do planowania strategicznego
  • Zastosowanie benchmarkingu w sektorze publicznym
  • Powiązanie benchmarkingu z reengineeringiem i konkurencyjnością czasową

Wykorzystuj pomysły najlepszych firm.