Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)

Autor: Christopher E. Bogan, Michael J. English
Cena: 67.00 zł
Data wydania: 2006-07-06
Liczba stron:424
Oprawa: twarda
Wdrażać u siebie cudze pomysły -- oto idea benchmarkingu.
Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson & Johnson, Xerox, Microsoft...
Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca. Jednak przełomowe odkrycia nie zdarzają się często. Jeśli chcesz regularnie odnosić korzyści z benchmarkingu, stwórz systematyczny proces obserwacji wiodących firm w branży, przeanalizuj, dlaczego są one skuteczniejsze od Twojej organizacji, i pokaż ludziom w swojej firmie dobre praktyki z powodzeniem stosowane przez innych.
Ta książka reprezentuje aktualny stan wiedzy o benchmarkingu. Znajdziesz w niej przykłady stosowania benchmarkingu w najlepszych firmach i nowe ćwiczenia z zakresu zarządzania. Opanujesz wiedzę potrzebną każdemu twórczemu menedżerowi.
- Fazy benchmarkingu: od uruchomienia do asymilacji pomysłów
- Zarządzanie zmianą: zastępowanie starych praktyk
- Miary efektywności procesów firmy
- Benchmarking międzynarodowy: mistrzowie z Japonii
- Dźwignia intelektualna: tworzenie kultury wspierającej szybkie uczenie się
- Włączanie nowych pomysłów do planowania strategicznego
- Zastosowanie benchmarkingu w sektorze publicznym
- Powiązanie benchmarkingu z reengineeringiem i konkurencyjnością czasową