Sztuka wojny. Sztuka sprzedaży

Sztuka wojny. Sztuka sprzedaży
Sztuka wojny. Sztuka sprzedażySztuka wojny. Sztuka sprzedaży
Autor: ,

Cena: 29.90 zł   

Data wydania:
Liczba stron:192
Oprawa: twarda




Zastosuj w procesie sprzedaży starożytne chińskie strategie

  • Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
  • Zajmij odpowiednią pozycję i wykorzystaj swoje silne strony
  • Zastosuj odpowiednią strategię podczas spotkań z klientem

"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w procesie sprzedaży również może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, planowania sprzedaży i negocjowania z klientem.

"Sztuka wojny. Sztuka sprzedaży" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnej sprzedaży. Czytając, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się w realiach współczesnej walki o klienta. Opisane w książce techniki można wykorzystać w pracy przedstawiciela handlowego lub szefa działu sprzedaży. Nie znajdziesz tu oklepanych frazesów o motywacji i wierze w siebie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji handlowych i stosowaniu podstępów.

  • Analiza sytuacji i podjęcie decyzji o sprzedaży
  • Planowanie taktyki sprzedaży
  • Pokonywanie przeszkód
  • Nawiązanie kontaktu z klientem i utrzymywanie relacji z nim
  • Przeprowadzanie transakcji
  • Sztuka zadawania pytań

Poznaj nowe, wyjątkowe metody zwyciężania bitew o klienta.