Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)

Autor: Fuchsel Halina
Cena: 38.17 zł 44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł
Data wydania: 2011
Liczba stron:324
Oprawa: miękka
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2002 roku. Obecne wydanie uwzględnia zmiany technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre'u, jakie nastąpiły w minionych 10 latach. Czytelnik otrzymuje dzięki temu aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku.
Autorka omawia w książce m.in. następujące zagadnienia:
- skuteczne poszukiwanie pracy,
- kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji,
- rolę sekretariatu w obiegu informacji i dokumentów w firmie,
- sposoby kształtowania pożądanego wizerunku i marki firmy,
- nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze,
- korespondencję handlową,
- organizację zebrań,
- konferencji i spotkań,
- specyfikę sekretariatu w dużej i małej firmie.
Książka stanowi niezbędny poradnik dla osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, zainteresuje także menedżerów i specjalistów HR, a ponadto może być wykorzystana przez wykładowców oraz studentów szkół zarządzania i biznesu.