Przełomowe innowacje

Przełomowe innowacje
Przełomowe innowacjePrzełomowe innowacje
Autor:

Cena: 37.40 zł   44.00 zł
Oszczędzasz: 2.64 zł

Data wydania:
Liczba stron:328
Oprawa: miękka




Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniach oraz analizach [...\ zestaw reguł, które menedżerowie mogą wykorzystać do oceny, kiedy należy się trzymać powszechnie akceptowanych zasad dobrego zarządzania, a kiedy bardziej odpowiednie są zasady alternatywne.

(Z Wprowadzenia)

Największą wartością książki jest ukazanie błędnego koła, w którym tkwią przedsiębiorstwa. Stają się one zakładnikami jednej z głównych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosując tę zasadę, w pewnym uproszczeniu, przedsiębiorstwa robią tylko, czego oczekuje klient. W efekcie nie przeznaczają środków na działania, które nie są w danym momencie pożądane przez klienta. [...\ W konsekwencji firma nie zauważa, że technologia zakłócająca rozwój tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy łańcuch wartości, w którym będą obowiązywać inne zasady gry, niż w tym, w którym obecnie ona funkcjonuje.

(Z Przedmowy do wydania polskiego)

Książka adresowana jest do:

  • wyższej i średniej kadry menedżerskiej, w szczególności osób kierujących działami badań i rozwoju (B+R),
  • słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności,
  • studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej,
  • przedsiębiorców.