Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy

Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmySiła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy
Autor:

Cena: 42.42 zł   49.90 zł
Oszczędzasz: 3.493 zł

Data wydania:
Liczba stron:284
Oprawa: miękka




Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.

Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek:
* Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.
* Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.
* Przekazuj klientom odpowiednie informacje.

Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.

Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.

O AUTORZE

John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing.

OPINIE

Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów.

Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście/b>

Chyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień.

Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwo/b>

Któż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym? Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy.

Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu Alltop

Jeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych.

- David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PR.