Pięć najważniejszych pytań

Pięć najważniejszych pytań
Pięć najważniejszych pytańPięć najważniejszych pytań
Autor: , ,

Cena: 41.65 zł   49.00 zł
Oszczędzasz: 3.43 zł

Data wydania:
Liczba stron:116
Oprawa: miękka




Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.

W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji:

  • Co jest misją mojej firmy?
  • Kim są nasi klienci?
  • Co cenią nasi klienci?
  • Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?