Pięć najważniejszych pytań
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Pięć najważniejszych pytań
Autor: Collins Jim, Drucker Peter F., Hesselbein Frances
Cena: 41.65 zł 49.00 zł
Oszczędzasz: 3.43 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:116
Oprawa: miękka
Autor: Collins Jim, Drucker Peter F., Hesselbein Frances
Cena: 41.65 zł 49.00 zł
Oszczędzasz: 3.43 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:116
Oprawa: miękka
Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.
W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji:
- Co jest misją mojej firmy?
- Kim są nasi klienci?
- Co cenią nasi klienci?
- Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?