Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)

Autor: Sanders Dan J.
Cena: 41.00 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:212
Oprawa: twarda
Autor wyjaśnia, że misję definiowaną jako "najlepsza obsługa, znakomita wydajność i pozytywne oddziaływanie" można realizować w wielu różnych organizacjach. Nawiązując do historii swojej firmy, udziela cennych wskazówek, jak zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i jednocześnie stworzyć zespół oddanych i efektywnych pracowników.
Sanders zachęca do tego, aby:
- traktować klientów jak partnerów,
- tworzyć model zarządzania skoncentrowany na ludziach,
- skupiać się na mocnych, a nie słabych stronach,
- powiązać wydajność ze skuteczną realizacją misji firmy,
- zmniejszać rotację pracowników,
- budować społeczności, w których dużą rolę odgrywają związki emocjonalne,
- dążyć do zrównoważonego i stabilnego rozwoju, nie zapominając o tym, co miało wpływ na dotychczasowy sukces.