Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczenim

Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczenim
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczenimPublic Relations. Wiarygodny dialog z otoczenim
Autor:

Cena: 118.15 zł   139.00 zł
Oszczędzasz: 27.80 zł

Data wydania:
Liczba stron:972
Oprawa: twarda




Najnowsze, zmienione i poszerzone wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.:
- Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia (w tym marketingowe), wady i zalety różnych sposobów organizowania działalności PR (w tym optymalny typ kwalifikacji), zasady etyczne.
- Analiza celów i zadań w poszczególnych fazach procesu PR:

  • diagnoza stanu wyjściowego i metody jej przeprowadzenia: badania wizerunku, tożsamości organizacyjnej, dotychczasowego komunikowania, zagrożeń kryzysem,
  • elementy profesjonalnie zbudowanego programu wizerunkowego oraz bieżącego, w tym w sytuacji społecznie kontrowersyjnej inwestycji, wraz z procedurami tworzenia tych programów,
  • faza realizacji programów: zadania, uwarunkowania skuteczności, profesjonalne komunikowanie (w tym w sytuacji kryzysu), zasady współpracy z mediami, pożądane cechy narzędzi wykorzystywanych wobec rozmaitych otoczeń, zagrożenia manipulowaniem,
  • metody badania efektów zrealizowanych programów i ich krytyczna analiza.
- Public relations jako dyscyplina naukowa próby tworzenia teorii w świecie i Polsce; nurt krytyczny w myśli teoretycznej.
- Pozytywne i negatywne przykłady pr.

Książkę wyróżnia rzadkie i umiejętne połączenie walorów podręcznika akademickiego z aplikacyjnymi/poradnikowymi dla praktyki. Jest więc przydatna zarówno dla wykładowców i studentów wszystkich poziomów kształcenia w zakresie public relations, jak i dla praktyków PR o różnym stopniu wtajemniczenia w profesję.