Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta + CD

Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta + CD
Ćwiczenia z zakresu obsługi klienta + CDĆwiczenia z zakresu obsługi klienta + CD
Autor:

Cena: 279.00 zÅ‚   

Data wydania:
Liczba stron:248
Oprawa: twarda




Uniwersalny zbiór materiaÅ‚ów szkoleniowych doskonalÄ…cych umiejÄ™tnoÅ›ci obsÅ‚ugi klienta, odpowiednich dla przedstawicieli wszystkich branż oraz pracowników o różnym poziomie wyksztaÅ‚cenia i doÅ›wiadczenia zawodowego.

Zbiór zawiera opisy 37 ćwiczeÅ„ i gier oraz 10 scenariuszy do odgrywania ról. Ćwiczenia rozwijajÄ… gÅ‚ównie umiejÄ™tnoÅ›ci interpersonalne niezbÄ™dne do skutecznego komunikowania siÄ™, które wpÅ‚ywajÄ… na jakość kontaktów z klientami. MajÄ… na celu zwrócenie uwagi uczestników zajęć na znaczenie przekazu werbalnego, szczególnie podczas kontaktów telefonicznych, i przekazu niewerbalnego - mowy ciaÅ‚a i tonu gÅ‚osu. PomagajÄ… również ksztaÅ‚tować pozytywne nastawienie do klientów i rozwijać empatiÄ™, doskonalić umiejÄ™tność udzielania informacji klientom i sterowania ich oczekiwaniami. WiÄ™kszość ćwiczeÅ„ można modyfikować, tak aby wykorzystać doÅ›wiadczenie zawodowe konkretnej grupy uczestników.

Opisy ćwiczeń zawierają:

- informacje na temat ich celu i kategorii, do której należą, oraz rodzaju uczestników

- procedurę przeprowadzenia ćwiczenia

- dokładną instrukcję dla prowadzącego

- listy potrzebnych materiaÅ‚ów i warianty możliwych modyfikacji

- arkusze przeznaczone dla uczestników: scenariusze, ankiety, wykresy, testy.