Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstwReklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: ,

Cena: 25.42 zł   29.90 zł
Oszczędzasz: 1.196 zł

Data wydania:
Liczba stron:100
Oprawa: miękka




Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google.

Te trzy elementy:

  • reklamę
  • internet
  • Google

łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.

Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.