Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie
Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasieCykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie
Autor: ,

Cena: 63.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:260
Oprawa: miękka




Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł.

W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje,
W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie.

Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko "bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.