Komunikacja w organizacjach zróżnicowanych kulturowo
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Komunikacja w organizacjach zróżnicowanych kulturowo
Autor: Winkler Renata
Cena: 59.00 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:228
Oprawa: miękka
Autor: Winkler Renata
Cena: 59.00 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:228
Oprawa: miękka
Celem publikacji jest wskazanie, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując pracowników do funkcjonowania w zróżnicowanym kulturowo środowisku, by zderzenie odmiennych poglądów, przekonań, systemów wartości, perspektyw postrzegania, schematów odczuwania, myślenia oraz wnioskowania nie prowadziło do istotnych zaburzeń w obrębie procesu komunikowania się, a w rezultacie - do spadku efektywności współdziałania osób wywodzących się z różnych środowisk narodowych i kulturowych.
Główne z omawianych zagadnień to:
- proces komunikowania się i jego modelowe ujęcia,
- efektywność procesu komunikowania się w organizacji,
- zarządzanie w warunkach zróżnicowania kulturowego organizacji,
- kulturowy wymiar komunikowania się
- zależność kultury i komunikacji,
- szkolenia komunikacyjne - ich rola i zasady projektowania.