Biznes na Facebooku i nie tylko

Biznes na Facebooku i nie tylko
Biznes na Facebooku i nie tylkoBiznes na Facebooku i nie tylko
Autor: ,

Cena: 49.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:180
Oprawa: miękka




Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.

Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations.

  • Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia?
  • Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej?
  • Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów?

Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak:

  • rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności,
  • marketing i PR w mediach społecznościowych,
  • reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl,
  • prowadzenie dobrego fanpagea na Facebooku,
  • konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku,
  • sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich,
  • metody promocji w społecznościach profesjonalistów,
  • marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych,
  • prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach,
  • badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych,
  • zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku,
  • prawo autorskie a publikacje w internecie.

To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.