Biznes na Facebooku i nie tylko
Autor: Bonek Tomasz, Smaga Marta
Cena: 49.00 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:180
Oprawa: miękka
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.
Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations.
- Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia?
- Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej?
- Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów?
Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak:
- rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności,
- marketing i PR w mediach społecznościowych,
- reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl,
- prowadzenie dobrego fanpagea na Facebooku,
- konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku,
- sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich,
- metody promocji w społecznościach profesjonalistów,
- marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych,
- prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach,
- badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych,
- zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku,
- prawo autorskie a publikacje w internecie.
To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.