Marketing terytorialny

Marketing terytorialny
Marketing terytorialnyMarketing terytorialny
Autor:

Cena: 79.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:452
Oprawa: miękka




W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.

W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:

  • marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
  • strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
  • koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych,
  • marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych,
  • warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów,
  • wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.