Marketing usług

Marketing usług
Marketing usługMarketing usług
Autor: , , ,

Cena: 42.42 zł   49.90 zł
Oszczędzasz: 3.493 zł

Data wydania:
Liczba stron:16
Oprawa: miękka




Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług.

Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak:

  • charakterystyczne cechy usług i rynku usług,
  • zarządzanie marketingiem w firmie usługowej,
  • segmentacja rynku usług,
  • jakość usług,
  • proces świadczenia usług,
  • polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług,
  • rola personelu w marketingu firmy usługowej.

Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-usługami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.