Nowoczesna logistyka. Wydanie X

Nowoczesna logistyka. Wydanie X
Nowoczesna logistyka. Wydanie XNowoczesna logistyka. Wydanie X
Autor: ,

Cena: 79.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:432
Oprawa: twarda

Pobierz przykładowy rozdział PDF
Fragmenty książki: http://helion.pl/eksiazki/nowlog.htm



Od pierwszego do ostatniego ogniwa łańcucha

  • Logistyka strategiczna i operacyjna
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie popytem i zamówieniami oraz obsługą klienta
  • Gospodarka magazynowa i zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie transportem
  • Logistyka międzynarodowa

Podręcznik logistyka

7W - czyli właściwy produkt, właściwa ilość, właściwy stan, właściwe miejsce, właściwy czas, właściwy klient, właściwa cena. Oto logistyka w telegraficznym skrócie. Rzeczywistość jest nieco bardziej skomplikowana. Ta część łańcucha dostaw, którą zajmuje się logistyka, jest prawdziwym wyzwaniem, wymagającym od Ciebie dużej wiedzy i odpowiedzialności. Fachowy doradca bywa bezcenny, dlatego proponujemy Ci podręcznik, który jest jednym z najchętniej wybieranych tytułów w dziedzinie logistyki na świecie. Napisany przystępnym językiem, stanowi kompletny i rzetelny zbiór narzędzi oraz zasad: prawdziwy niezbędnik każdego profesjonalisty.

Książka omawia różnego rodzaju systemy zarządzania informacjami, z uwzględnieniem wpływu internetu na logistykę oraz opisu wyzwań, jakich dostarczają technologie informacyjne. Poznasz najskuteczniejsze metody współpracy z innymi działami w firmie, w tym z marketingiem. Nowością w tym wydaniu są informacje na temat wpływu decyzji logistycznych na strategiczne wyniki finansowe firmy - przekonasz się, jak działania logistyczne wpływają na kluczowe obszary finansowe: dochód netto, zaangażowany kapitał oraz zwrot z zaangażowanego kapitału. Dowiesz się wszystkiego na temat zarządzania i organizacji, zapoznając się z tak istotnymi kwestiami, jak produktywność, kradzieże, a nawet wpływ terroryzmu na systemy logistyczne.

    Autorzy omawiają także:
  • zaopatrzenie i zarządzanie zapasami,
  • prognozowanie zapotrzebowania,
  • gospodarkę magazynową i lokalizację obiektów magazynowych,
  • zarządzanie dystrybucją i konfigurowanie sieci sprzedaży,
  • zasady zarządzania transportem,
  • marketing w logistyce.