3ds max 9. Animacja 3D od podstaw

3ds max 9. Animacja 3D od podstaw
3ds max 9. Animacja 3D od podstaw3ds max 9. Animacja 3D od podstaw
Autor:

Cena: 59.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:464
Oprawa: miękka

Pobierz przykładowy rozdział PDF



Rozpocznij fascynującą przygodę w świecie grafiki 3D!

  • Szybka nauka podstaw tworzenia i modelowania obiektów 3D
  • Kreowanie postaci i projektowanie przestrzeni
  • Wykorzystanie oświetlenia i innych efektów w filmie animowanym

Myślisz o tworzeniu własnych animacji komputerowych? Postanowiłeś wykorzystać niesamowite możliwości 3ds max 9? Zapewne wiesz, że program ten pozwala nie tylko tworzyć trójwymiarowe obiekty graficzne i przetwarzać je w najbardziej wyrafinowany sposób, ale także opracować kompletny film animowany. Udostępnia on niezwykle szeroki zakres opcji i efektów, włącznie z możliwością szczegółowego modelowania i wprawiania w ruch postaci oraz symulowania wszelkich detali dotyczących ich otoczenia. Oprócz tego 3ds max 9 pozwala na bezpośrednie importowanie materiałów z programów takich, jak CorelDraw, Illustrator czy Photoshop, a także na wykorzystanie własnych zdjęć cyfrowych. Warto podkreślić, że jego funkcjonalny interfejs jest przyjazny dla początkujących użytkowników.

Książka "3ds max 9. Animacja 3D od podstaw" jest zbiorem ćwiczeń ilustrowanych zrzutami ekranu, opatrzonych cennymi wskazówkami, uwagami i komentarzami ułatwiającymi pracę z programem. Jej struktura opracowana została w taki sposób, by zadania zawarte w kolejnych rozdziałach prowadziły do powstania gotowego, profesjonalnego filmu animowanego. Krok po kroku zgłębisz tu podstawy tworzenia obiektów i przypisywania im właściwości, zasady modelowania, przygotowywania postaci i umiejscawiania ich w określonym otoczeniu, metody dopracowywania szczegółów wnętrz, sposoby animacji i kwestie ostatecznego renderingu filmu. W książce znajdziesz ponadto szczegółowe omówienie interfejsu programu i opis działania najważniejszych poleceń.

  • Domyślne ustawienia i podstawy obsługi 3ds max 9
  • Tworzenie i modyfikowanie prostych obiektów
  • Modelowanie ze splajnów i modelowanie siatkowe
  • Formowanie postaci i sytuowanie ich w przestrzeni
  • Schematy wnętrz i szczegółowe kwestie ich wyposażenia
  • Różne rodzaje animacji postaci
  • Typy oświetlenia, efekty specjalne i napisy końcowe
  • Rendering filmu animowanego