3D Studio MAX 2. Vademecum profesjonalisty
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
3D Studio MAX 2. Vademecum profesjonalisty
Autor: Steven Eliott, Philip Miller
Cena: 65.30 zł
Data wydania: 1999-09-07
Liczba stron:552
Oprawa: miękka
Autor: Steven Eliott, Philip Miller
Cena: 65.30 zł
Data wydania: 1999-09-07
Liczba stron:552
Oprawa: miękka
Do tej pory 32-bitowy rendering i animacja dostępne były na drogim sprzęcie wymagającym równie drogiego oprogramowania. MAX 2 otwiera drzwi do profesjonalnej animacji i renderingu, prowadzonych pod kontrolą zapewniającego wysoki komfort pracy systemu operacyjnego Windows NT. Nowoczesny, okienkowy interfejs użytkownika oraz niska cena czynią ten program atrakcyjnym dla każdego, kto wykorzystuje w swojej pracy animacje. Niniejsza książka jest drugim tomem książki "3D Studio MAX 2 - doskonałość i precyzja". Zawiera więcej szczegółów dotyczących posługiwania się nowymi, często bardzo wyrafinowanymi narzędziami, które musisz opanować. Znajdziesz w niej opis technik oświetlania i oglądania sceny, budowania hierarchii oraz wskazówki dotyczące renderowania pojedynczych scen i animacji, wykorzystanie okienek Track View i Video Post oraz podstawowe rodzaje kontrolerów animacji.