3D Studio MAX 2 w praktyce

3D Studio MAX 2 w praktyce
3D Studio MAX 2 w praktyce3D Studio MAX 2 w praktyce
Autor:

Cena: 61.50 zł   

Data wydania:
Liczba stron:548
Oprawa: miękka




Jest to książka od której powinieneś rozpoczynać swoją przygodę z MAX-em. Wykonaj opisane w niej przykłady a zapoznasz się z podstawowymi technikami modelowania i animowania. Książka pozwala nawet zupełnie niezorientowanemu Czytelnikowi "oswoić" się z tak potężnym i skomplikowanych narzędziem jakim jest MAX. Jeśli nigdy nie korzystałeś z programów do renderingu, a chcesz praktycznie wykorzystywać 3D Studio, to swą przygodę w wirtualnej przestrzeni powinieneś zacząć od zapoznania się z tą właśnie książką. Książki opisujące zaawansowane funkcje renderingu i animacji zakładają, że Czytelnik pracował już we wcześniejszych wersjach 3D Studio lub przestudiował instrukcję użytkownika programu i posiada pewne doświadczenie. Ta książka zaczyna od podstaw. Znajdziesz w niej podstawy obsługi programu, metody oglądania wirtualnego świata i zapoznasz się z podstawowymi elementami MAX-a. Wszystkie te wiadomości zdobędziesz na praktycznych przykładach, które poprowadzą Cię "za rękę", krok po kroku. Potrzebne polecenia poznasz wykonując kolejne operacje, zilustrowane czytelnymi i opisanymi zrzutami ekranów. Trudniejsze miejsca dodatkowo opatrzone są obszernymi komentarzami i uwagami, pozwalającymi nawet początkującemu Czytelnikowi dokładnie zrozumieć istotę zagadnienia. Szybko przekonasz się, jak niewiele poleceń potrzeba, aby samodzielnie tworzyć proste, lecz efektowne sceny i animacje.
  • Podstawy obsługi programu
  • Precyzyjne metody tworzenia obiektów
  • Modelowanie za pomocą modyfikacji
  • Wykorzystanie listy modyfikacji obiektu
  • Animowanie obiektów
  • Łączenie hierarchiczne obiektów
  • Animowane pola sił
  • Animowane efekty atmosferyczne
  • Wykorzystanie różnych kontrolerów animacji
  • Praca w oknie Track View
  • Generowanie lustrzanych odbić
  • Animowanie kamer i oświetlenia
  • Tworzenie materiałów złożonych, mapowanych i maskowanych
  • Wykorzystanie własnych siatek konstrukcyjnych
  • Precyzyjne transformowanie obiektów
  • Wytłaczanie obiektów złożonych
  • Wprowadzanie efektów specjalnych w oknie Video Post
  • Tworzenie animowanych materiałów
  • Renderowanie animacji