LightWave 3D

LightWave 3D
LightWave 3DLightWave 3D
Autor:

Cena: 80.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:644
Oprawa: miękka




Książka ta jest nieocenionym źródłem wiedzy dla użytkowników programu LightWave 5.5. Jej autorami są profesjonaliści pracujący na co dzień z tym programem. Informacje zawarte w książce wykraczają znacznie poza zawartość oryginalnej dokumentacji. Książka zawiera wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby stać się ekspertem w obsłudze tego wspaniałego programu.

W książce znajdziesz opis metod modelowania, komponowania sceny, tworzenia i przypisywania materiałów oraz animowania obiektów. Poznasz nowy interfejs użytkownika i dowiesz się, jakie nowe możliwości oferuje wersja 5.5. Nauczysz się pracować z wirtualną kamerą i stosować różne metody oświetlania sceny. Przeczytasz też o montażu obrazów i animacji oraz efektach postprodukcyjnych. Dowiesz się, jak za pomocą LightWave'a tworzyć kreskówki. Wykonując praktyczne przykłady nauczysz się:

  • tworzyć realistyczne modele wykorzystując wszystkie narzędzia modułu Modeler,
  • modelować postać ludzką za pomocą narzędzia MetaNURBS,
  • tworzyć realistyczne tekstury i animować je,
  • wykorzystywać procedurę Morph Gizmo do animacji twarzy ludzkiej,
  • stosować kinematykę odwrotną i systemy kości do animacji,
  • pracować z wirtualną kamerą i stosować techniki operatorskie przy tworzeniu animacji,
  • oświetlać scenę i tworzyć efekty wolumetryczne za pomocą procedury Steamer,
  • wykorzystywać LightWave'a do tworzenia kreskówek,
  • tworzyć własne narzędzia wykorzystując język LScript, o którym opowie Ci jego twórca, Bob Hood,
  • montować zrenderowane animacje do zeskanowanego tła.
Poznasz techniki pracy, które pozwolą Ci szybciej i efektywniej osiągnąć cel. Czytając tę książkę przekonasz się, że animatorzy z wielu hollywoodzkich wytwórni słusznie wybrali LightWave'a jako podstawowe narzędzie pracy. Zobaczysz, że tworzenie takich efektów, jakie widziałeś w filmach, leży także w zasięgu Twoich możliwości.