LightWave 3D
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Książka ta jest nieocenionym źródłem wiedzy dla użytkowników programu LightWave 5.5. Jej autorami są profesjonaliści pracujący na co dzień z tym programem. Informacje zawarte w książce wykraczają znacznie poza zawartość oryginalnej dokumentacji. Książka zawiera wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby stać się ekspertem w obsłudze tego wspaniałego programu.
W książce znajdziesz opis metod modelowania, komponowania sceny, tworzenia i przypisywania materiałów oraz animowania obiektów. Poznasz nowy interfejs użytkownika i dowiesz się, jakie nowe możliwości oferuje wersja 5.5. Nauczysz się pracować z wirtualną kamerą i stosować różne metody oświetlania sceny. Przeczytasz też o montażu obrazów i animacji oraz efektach postprodukcyjnych. Dowiesz się, jak za pomocą LightWave'a tworzyć kreskówki. Wykonując praktyczne przykłady nauczysz się:
- tworzyć realistyczne modele wykorzystując wszystkie narzędzia modułu Modeler,
- modelować postać ludzką za pomocą narzędzia MetaNURBS,
- tworzyć realistyczne tekstury i animować je,
- wykorzystywać procedurę Morph Gizmo do animacji twarzy ludzkiej,
- stosować kinematykę odwrotną i systemy kości do animacji,
- pracować z wirtualną kamerą i stosować techniki operatorskie przy tworzeniu animacji,
- oświetlać scenę i tworzyć efekty wolumetryczne za pomocą procedury Steamer,
- wykorzystywać LightWave'a do tworzenia kreskówek,
- tworzyć własne narzędzia wykorzystując język LScript, o którym opowie Ci jego twórca, Bob Hood,
- montować zrenderowane animacje do zeskanowanego tła.