Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online

Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę onlineInternetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online
Autor:

Cena: 47.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:336
Oprawa: miękka

Pobierz przykładowy rozdział PDF



Poznaj sekrety internetowych milionerów
  • Zarabiaj na swojej pasji
  • Wykorzystaj skuteczne strategie
  • Poznaj drobne cienie i imponujące blaski e-biznesu

Chcesz zrobić więcej, niż tylko surfować po sieci? Scott Fox pomógł w powstaniu BillOReilly.com i zrobił z tej witryny maszynkę do robienia pieniędzy. Jego książka "Bogacze internetowi" jest lekturą obowiązkową dla przedsiębiorców.
Bill O"Reilly, Anchor, Fox News Channel

Wirtualny biznes, realne pieniądze

Szukasz nowej drogi dla swojej kariery? Wierzysz w rosnący potencjał internetu? Myślisz o otwarciu własnej firmy i zwolnieniu swojego szefa? Masz sprecyzowany pomysł na biznes albo jeszcze szukasz czegoś idealnego dla Ciebie? Świat sieci stoi przed Tobą otworem! Na początek wystarczy entuzjazm, wytrwałość w dążeniu do celu oraz wiedza, jaką oferuje Ci książka Internetowi bogacze. Ten praktyczny przewodnik będzie stanowił dla Ciebie opokę, inspirację oraz niewyczerpane źródło porad i wskazówek prowadzących Cię niczym GPS po autostradzie sukcesu.

Jeśli zatem chcesz dowiedzieć się, jak przy niewielkim budżecie stworzyć profesjonalnie wyglądającą witrynę internetową, sklep czy biuletyn, jeżeli szukasz trików marketingowych, które przyciągną masę klientów, a ponadto masz ochotę sprawdzić, jak Twoi poprzednicy osiągali krociowe zyski dzięki internetowi, trafiłeś właśnie na książkę, której szukasz. Nad czym się jeszcze zastanawiasz? Każdego roku sukcesywnie zwiększa się liczba transakcji dokonywanych za pomocą internetu. Nie daj się pominąć. Znajdź idealne możliwości dla Twojego nowego biznesu, który już wkrótce ma szanse zaistnieć w sieci i poważnie w niej namieszać.

Odkryj w sobie żyłkę e-biznesmena
  • Analiza finansowa i kalkulacje rentowności.
  • Domeny - nazwa, koszty, warianty, przeszukiwanie.
  • Techniki identyfikacji klienta i produktów, na które jest popyt.
  • Prawa autorskie, znaki handlowe, formy organizacyjne przedsięwzięcia.
  • Wykorzystanie nisz rynkowych - dystrybucja internetowa, wirtualne społeczności.