Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe

Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe
Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykoweDotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe
Autor:

Cena: 67.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:384
Oprawa: miękka

Pobierz przykładowy rozdział PDF
Fragmenty książki: http://helion.pl/eksiazki/dotkpr.htm



Jednym palcem do sukcesu!

Ekrany dotykowe opanowały świat. Są wygodne i intuicyjne, a ich obsługa nie sprawia żadnych problemów nawet najmłodszym użytkownikom. Jednocześnie dają one ogromne pole do popisu projektantom gier i aplikacji użytkowych. Kto nie zna największego hitu ostatnich lat - gry, której głównymi bohaterami są ptaki? Ta gra wykorzystuje tylko jeden palec! Przekonaj się sam, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu aplikacji i gier pod kątem możliwości ekranów dotykowych.

Nie mogłeś trafić na lepszą pozycję poświęconą tej tematyce! W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować interesującą i wciągającą fabułę gry, stworzyć postacie, które pokochają użytkownicy, oraz skorzystać z rzeczywistości rozszerzonej. Ponadto znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, czy warto stosować wirtualne joysticki oraz jak wprowadzić fizykę do swoich gier. Na sam koniec dowiesz się, jak opublikować swoje dzieło w sklepach z aplikacjami dla różnych platform. Książka ta charakteryzuje się dużą dawką dobrego humoru, zawiera liczne przykłady prawdziwych aplikacji oraz wywiady z profesjonalnymi deweloperami. To idealne źródło informacji dla projektantów gier i aplikacji dla urządzeń z ekranami dotykowymi.

Sięgnij po tę książkę i:

  • znajdź źródło sukcesu popularnych gier
  • sprawdź, jak przygotować dobrą fabułę
  • stwórz bohaterów uwielbianych przez użytkowników
  • wprowadź fizykę do Twojego wirtualnego świata
  • odnieś sukces na rynku gier

Twórz porywające gry na ekrany dotykowe!