C++ dla programistów gier. Wydanie II

C++ dla programistów gier. Wydanie II
C++ dla programistów gier. Wydanie IIC++ dla programistów gier. Wydanie II
Autor:

Cena: 77.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:480
Oprawa: miękka

Pobierz przykładowy rozdział PDF



Poznaj nowoczesne metody tworzenia gier komputerowych

  • Wykorzystaj najefektywniejsze techniki oferowane przez C++
  • Popraw czytelność kodu i wydajność programów
  • Zastosuj wzorce projektowe

Rynek gier komputerowych jest niezwykle wymagający. Gracze stawiają tego rodzaju programom coraz wyższe wymagania, co z kolei przekłada się na konieczność stosowania coraz doskonalszych technik ich tworzenia. Będąc programistą gier komputerowych, na pewno doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Jeśli chcesz, aby kolejna stworzona przez Ciebie gra spełniała oczekiwania nawet najbardziej wybrednych graczy, wykorzystaj język C++. Jego możliwości sprawiają, że jest doskonałym narzędziem do tworzenia gier.

"C++ dla programistów gier. Wydanie II" to przewodnik po języku C++ opisujący go z punktu widzenia programowania specyficznych aplikacji, jakimi są gry. Książka przedstawia najefektywniejsze techniki C++ i metody rozwiązywania problemów, przed którymi stają programiści gier. Czytając ją, dowiesz się, jak zarządzać pamięcią i stosować wzorce projektowe oraz STL. Poznasz możliwości wykorzystania języków skryptowych do usprawnienia procesu tworzenia gry komputerowej. Każde z rozwiązań opatrzone jest przykładem, dzięki czemu łatwo będzie Ci zaimplementować je w swoich pracach.

  • Podstawy języka C++
  • Korzystanie z szablonów
  • Obsługa wyjątków
  • Zarządzanie pamięcią
  • Poprawa wydajności aplikacji
  • Wzorce projektowe
  • Biblioteka STL
  • Stosowanie języków skryptowych
  • Zarządzanie obiektami
  • Serializacja

Dołącz do elitarnej grupy programistów gier komputerowych.