C++ dla programistów gier. Wydanie II

Autor: Michael J. Dickheiser
Cena: 77.00 zł
Data wydania: 2007-04-19
Liczba stron:480
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Poznaj nowoczesne metody tworzenia gier komputerowych
- Wykorzystaj najefektywniejsze techniki oferowane przez C++
- Popraw czytelność kodu i wydajność programów
- Zastosuj wzorce projektowe
Rynek gier komputerowych jest niezwykle wymagający. Gracze stawiają tego rodzaju programom coraz wyższe wymagania, co z kolei przekłada się na konieczność stosowania coraz doskonalszych technik ich tworzenia. Będąc programistą gier komputerowych, na pewno doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Jeśli chcesz, aby kolejna stworzona przez Ciebie gra spełniała oczekiwania nawet najbardziej wybrednych graczy, wykorzystaj język C++. Jego możliwości sprawiają, że jest doskonałym narzędziem do tworzenia gier.
"C++ dla programistów gier. Wydanie II" to przewodnik po języku C++ opisujący go z punktu widzenia programowania specyficznych aplikacji, jakimi są gry. Książka przedstawia najefektywniejsze techniki C++ i metody rozwiązywania problemów, przed którymi stają programiści gier. Czytając ją, dowiesz się, jak zarządzać pamięcią i stosować wzorce projektowe oraz STL. Poznasz możliwości wykorzystania języków skryptowych do usprawnienia procesu tworzenia gry komputerowej. Każde z rozwiązań opatrzone jest przykładem, dzięki czemu łatwo będzie Ci zaimplementować je w swoich pracach.
- Podstawy języka C++
- Korzystanie z szablonów
- Obsługa wyjątków
- Zarządzanie pamięcią
- Poprawa wydajności aplikacji
- Wzorce projektowe
- Biblioteka STL
- Stosowanie języków skryptowych
- Zarządzanie obiektami
- Serializacja