Arduino dla początkujących. Kolejny krok

Arduino dla początkujących. Kolejny krok
Arduino dla początkujących. Kolejny krokArduino dla początkujących. Kolejny krok
Autor:

Cena: 39.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:240
Oprawa: miękka

Fragmenty książki: http://helion.pl/eksiazki/arpokk.htm



Arduino — mała płytka o ogromnym potencjale — otworzyła świat elektroniki dla szerokiego grona pasjonatów, którym pozwoliła wreszcie zrealizować wymarzone projekty. Błyskawicznie zdobyła ogromną popularność, na co szybko zareagował rynek — pojawiło się mnóstwo dodatkowych akcesoriów, instrukcji i książek. Wśród tych ostatnich na szczególną uwagę zasługują publikacje autorstwa Simona Monka.

Elektroniczne projekty jego autorstwa zdobyły sobie licznych fanów. W Twoje ręce oddajemy kolejną książkę w całości poświęconą platformie Arduino. Sięgnij po nią i poznaj tajemnice pracy z tą płytką! W trakcie lektury poznasz krótką historię platformy, a następnie zobaczysz, jak obsługiwać przerwania sprzętowe, współpracować z urządzeniami 1-wire oraz obsługiwać interfejs USB. Ponadto przyśpieszysz działanie swojej płytki, zoptymalizujesz pobór prądu oraz zmniejszysz zużycie pamięci RAM. Na sam koniec nauczysz się obsługiwać sieć oraz tworzyć własne biblioteki. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich fanów Arduino chcących jeszcze lepiej poznać tę platformę!
Poznaj zaawansowane techniki programowania Arduino!
  • Korzystaj z przerwań sprzętowych i zegarowych.
  • Zwiększ wydajność pracy mikrokontrolera pisząc efektywne szkice.
  • Minimalizuj ilość pamięci zajmowanej przesz szkice.
  • Zmniejsz natężenie prądu pobieranego przez Arduino.
  • Naucz się pracy z różnymi interfejsami — I2C, 1-Wire, SPI. Przesyłaj dane szeregowo za pomocą układu TTL.
  • Korzystaj z zaawansowanych funkcji płytek Leonardo i Due — między innymi emuluj działanie klawiatury i myszy USB.
  • Pisz szkice korzystające z internetu.
  • Poznaj zagadnienia związane z cyfrowym przetwarzaniem sygnałów.
  • Wykonuj jednocześnie więcej niż jedną operację na mikrokontrolerze nie obsługującym wielowątkowości.
  • Twórz i udostępniaj własne biblioteki.
Twórz własne projekty z Arduino!