Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Copywriting. Jak sprzedawać słowem
Copywriting. Jak sprzedawać słowemCopywriting. Jak sprzedawać słowem
Autor: ,

Cena: 33.91 zł   39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł

Data wydania:
Liczba stron:208
Oprawa: miękka




No to Frugo, Żubr występuje w puszczy, Zawsze Coca-Cola czy Nike. Just do it! to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca?

 

Sięgnij po tę książkę!

- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.

- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).

- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.

- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.

- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.