Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej

Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożejPortret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
Autor: ,

Cena: 34.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:136
Oprawa: miękka

Fragmenty książki: http://ebookpoint.pl/eksiazki/portre.htm



Rzecz o gustach, trendach i pragnieniach

  • Astronomia ludzkich potrzeb
  • Fakty ukryte pod obrazem
  • Oko w oko z consumer insight
  • Poznawanie odbiorcy z bliska

"Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy...ego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo - i nie chce się bać. Wywołanie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. Chcąc osiągnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupują rzeczy, których nie potrzebują, i w dodatku są z tego zadowoleni?".

Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw: sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów. To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:

  • Dlaczego consumer insight robi tak oszałamiającą karierę?
  • Czy pomagać klientowi w podejmowaniu nieracjonalnych decyzji?
  • Jak sprzedawać wspaniałe samopoczucie?
  • Do którego momentu rozszerzać swoje portfolio produktowe?