Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji onlineSamo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
Autor:

Cena: 34.90 zł   

Data wydania:
Liczba stron:206
Oprawa:


Format eBook: epub,mobi epub  epub,mobi mobi 


Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!

Dzięki lekturze poradnika:

- dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW

- zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media

- poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści

- osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu

- będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu

Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!

O autorze:

Artur Maciorowski  konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący Online Marketing Polska. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.