Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta

Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta
Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta
Autor:

Cena: 10.38 zł   14.90 zł
Oszczędzasz: 0.596 zł

Data wydania:
Liczba stron:11
Oprawa:


Format eBook: pdf pdf 


Zarządzanie zmianą powoduje, że potrzeby i oczekiwania klientów są lepiej zrozumiane, a wiedza ta z kolei pozwala na precyzyjniejsze dopasowanie produktów i usług. Zarządzanie zmianą wydaje się jedynie niewielką modyfikacją procesów badania opinii i satysfakcji klientów. Jest to jednak ogromna zmiana kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa.Przeczytaj tą publikację elektroniczną, a dowiesz się, czym jest proces zarządzania zmianą i jak z niego skorzystać w celu poznania preferencji Twojego klienta.