Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Współpraca działu sprzedaży i marketingu
Współpraca działu sprzedaży i marketingu Współpraca działu sprzedaży i marketingu
Autor:

Cena: 10.38 zł   14.90 zł
Oszczędzasz: 0.596 zł

Data wydania:
Liczba stron:8
Oprawa:


Format eBook: pdf pdf 


Zazwyczaj działy sprzedaży i marketingu nie potrafią ze sobą współpracować. Co jest tego przyczyną? Występowanie między nimi odwiecznego konfliktu, który można zdefiniować w następujący sposób: dlaczego tak duże nakłady pieniężne przeznaczane są na reklamę, a nieporównywalnie mniej na gratisy dla klientów przedstawicieli handlowych? W jego przezwyciężaniu pomoże lektura niniejszej pozycji, z której dowiesz się m.in., jak zminimalizować konflikty między menedżerami a handlowcami, jak usprawnić wspólne działania i poznasz praktyczne przykłady współpracy marketingu z działem handlowym.