Współpraca działu sprzedaży i marketingu
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
Współpraca działu sprzedaży i marketingu
Autor: Piotr Leśniewski
Cena: 10.38 zł 14.90 zł
Oszczędzasz: 0.596 zł
Data wydania:
Liczba stron:8
Oprawa:
Format eBook: pdf
Autor: Piotr Leśniewski
Cena: 10.38 zł 14.90 zł
Oszczędzasz: 0.596 zł
Data wydania:
Liczba stron:8
Oprawa:
Format eBook: pdf
Zazwyczaj działy sprzedaży i marketingu nie potrafią ze sobą współpracować. Co jest tego przyczyną? Występowanie między nimi odwiecznego konfliktu, który można zdefiniować w następujący sposób: dlaczego tak duże nakłady pieniężne przeznaczane są na reklamę, a nieporównywalnie mniej na gratisy dla klientów przedstawicieli handlowych? W jego przezwyciężaniu pomoże lektura niniejszej pozycji, z której dowiesz się m.in., jak zminimalizować konflikty między menedżerami a handlowcami, jak usprawnić wspólne działania i poznasz praktyczne przykłady współpracy marketingu z działem handlowym.