Obiekcje klienta

Obiekcje klienta
Obiekcje klienta Obiekcje klienta
Autor:

Cena: 10.23 zł   14.90 zł
Oszczędzasz: 0.596 zł

Data wydania:
Liczba stron:9
Oprawa:


Format eBook: pdf pdf 


Handlowcy często reagują na zastrzeżenia, obiekcje i krytykę ze strony klientów złością i chęcią udowodnienia swoich racji. Taka postawa z pewnością nie przyczyni się do uwieńczenia procesu sprzedaży sukcesem. Tymczasem uwagi ze strony klientów to najlepsze źródło informacji dla handlowca, który chce w skuteczny sposób prowadzić swoją działalność. Z lektury niniejszej pozycji dowiesz się m.in., co zrobić, gdy klient stanowczo odmawia i rezygnuje z zakupu oraz poznasz model przełamywania obiekcji (MPO) klienta i strategię perswazyjną (OPIA)._x000D_