Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie?

Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie?
Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie?Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie?
Autor:

Cena: 22.66 zł   28.91 zł
Oszczędzasz: 1.7346 zł

Data wydania:
Liczba stron:0
Oprawa:




Dlaczego niektóre firmy odnoszą duże sukcesy, a inne firmy z tej samej branży ledwo wiążą koniec z końcem? Co je różni? Kapitał, pracownicy? Tak, to jest ważne, ale nie kluczowe.

Największą różnicę widać w podejściu do zarządzania. Firmy odnoszące sukcesy zarządzane są strategicznie. Firmy mające problemy, wiążące ledwo koniec z końcem, zarządzane są taktycznie. Firmy zarządzane strategicznie podążają w konkretnym kierunku, prosto na szczyt. Firmy zarządzane taktycznie przypominają człowieka znajdującego się na środku oceanu, który próbuje płynąć w każdym kierunku, co chwilę dążąc w inną stronę. Jaki z tego wniosek? Jeśli chcesz, aby Twoja firma odnosiła duże sukcesy, koniecznie musisz zatrzymać się i zastanowić nad strategią firmy. W innym przypadku możesz zwyczajnie utonąć.

Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody? Przygotowaliśmy dla Ciebie konkretne, praktyczne informacje na ten temat. Uporządkowaliśmy je i zebraliśmy w formie praktycznego szkolenia.

Kim jest autor szkolenia? Piotr Michalak to znany trener i praktyk biznesu. Jest skoncentrowany na myśleniu strategicznym i właśnie tego uczy przedsiębiorców od 10 lat. Piotr przygotował dla Ciebie praktyczne porady na temat strategii w biznesie. Są to absolutne podstawy, które powinien znać każdy przedsiębiorca i menadżer zarządzający firmą.  

Czego dowiesz się z tego kursu?
Jakie są 3 podstawowe strategie konkurencyjne, które można obrać, prowadząc firmę?
Jak określić strategię firmy, aby prężnie się rozwijać?
Co należy robić w każdej z przyjętych strategii?
Jaką strategię powinna w praktyce przyjąć mała firma?
Jak w praktyce powinien wyglądać system marketingu wspierający sprzedaż?
Jak za pomocą dwóch prostych sposobów wycisnąć więcej z naszego systemu wspierającego sprzedaż?

Dodatkowo:
Jak wykupić reklamę znacznie taniej niż cena podana w cenniku?
Jak będzie wyglądać przyszłość marketingu bezpośredniego?
Co robić, żeby ludzie dobrze reagowali na Twój komunikat marketingowy?
Jakie chwytliwe tematy stosować w newsletterze?

Inwestycja w to szkolenie pomoże Ci rozwinąć firmę do takiego poziomu, że będziecie w stanie przetrwać niemal wszystko. Jest to możliwe wyłącznie dzięki strategicznemu podejściu do zarządzania. Tylko z nim można zbudować solidną firmę, która przetrwa największe kryzysy. Dzięki inwestycji w szkolenie będziesz w stanie wyznaczyć strategiczny kierunek dla swojej firmy, idealnie pasujący do aktualnej sytuacji. Będziesz również wiedział, w jaki sposób zbudować system marketingowy, który będzie wspierał sprzedaż.

Zamów teraz kurs „Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie?”, przeanalizuj zdobytą ze szkolenia wiedzę w kontekście swojej firmy, a sam przekonasz się, jak wiele dobrego dla rozwoju firmy może dać podejście strategiczne w miejsce taktycznego rzucania się we wszystkie strony.