Burz Niszcz Zmieniaj. Jeżeli tego nie zrobisz, zrobi to ktoś inny

Burz Niszcz Zmieniaj. Jeżeli tego nie zrobisz, zrobi to ktoś inny
Burz Niszcz Zmieniaj. Jeżeli tego nie zrobisz, zrobi to ktoś innyBurz Niszcz Zmieniaj. Jeżeli tego nie zrobisz, zrobi to ktoś inny
Autor:

Cena: 23.28 zł   29.00 zł
Oszczędzasz: 1.45 zł

Data wydania:
Liczba stron:0
Oprawa:




Ten audiobook to rozkład jazdy kreatywnego menedżera.

Kreowanie nowej rzeczywistości to dzisiaj jedna z najważniejszych umiejętności menedżerskich.
„Nie płacą nam za czytanie i podpisywanie umów i innych dokumentów, lecz za poszukiwanie i znajdowanie nowych rozwiązań, które pozwolą firmom przyspieszyć i stawać się jeszcze bardziej konkurencyjnymi.” – twierdzi autor.

Wieczne zmiany to codzienność menedżerów. Żeby funkcjonować i przetrwać w przedsiębiorstwie, nie wystarczy podążać za rzeczywistością. Trzeba wychodzić jej naprzeciw i mierzyć się z nią, czasem wygrywając, a czasem przegrywając. Ale w obu przypadkach trzeba mieć wielką odwagę do działania.

Jeżeli Ty czegoś nie zmienisz, to nie wykluczone, że firma zmieni Ciebie na kogoś innego, kto jest odważniejszy i szybciej będzie wprowadzać zmiany.

Zmiany mogą dotyczyć wielu obszarów działania przedsiębiorstwa:
  • techniki i technologii,
  • procesów,
  • struktury,
  • strategii,
  • kultury,
  • ludzi.
Wdrażanie zmian to niezwykle skomplikowany i długotrwały proces, w którym nie można pominąć żadnego etapu. Inaczej wprowadzanie jakichkolwiek zmian może się nie udać.

Łukasz Kuciński opowiada o tym, co to jest „ślepota nawykowa” i jak destrukcyjnie wpływa ona na każde przedsiębiorstwo. Dowiemy się również, jak zasiać proces destrukcyjny w firmie i rozpocząć proces zmian nawet wtedy, kiedy wszystkim brakuje do tego odwagi.

Niektórych zmian nie da się wprowadzić łagodnie. Z różnych względów zarządy firm nie są zainteresowane zmienianiem. Stąd hasło autora Burz, Niszcz, Zmieniaj. Bo jeżeli tego nie zrobisz, zrobi to ktoś inny.
A przecież najbardziej cenionymi dzisiaj ludźmi w tym zwariowanym świecie konkurencyjnej gospodarki są menedżerowie, którzy potrafią odnajdować szanse na rozwój i błyskawicznie dostosowują siebie oraz firmy do nadchodzących sytuacji.
Dowiedz się więc. Co i jak zrobić, aby zmieniać i nie dać się wymienić.

Łukasz Kuciński jest jednym z najskuteczniejszych polskich menedżerów. Dla firm, w których pracował, zarobił ze swoimi zespołami dziesiątki milionów złotych, podwyższając przychody systematycznym, konsekwentnym i niestandardowym działaniem. Jest menedżerem, którego się lubi i szanuje, dzięki temu może wykorzystywać w swojej pracy wielokrotnie większą siłę swoich współpracowników. Dlatego do zespołu dobiera ludzi, jak sam to określa „lepszych od siebie”. To gwarantuje zawsze świeżość, kreatywność i doskonałą zabawę. Wielokrotnie udowadniał, że przychody i zyski firmy można podnosić w stopniu o wiele większym niż zaplanowany, jeżeli tylko się chce i wie, jak to zrobić.
Obecnie jest właścicielem firmy szkoleniowej Biznes Plus i przekazuje swoje bogate doświadczenia innym menedżerom z dużych, międzynarodowych korporacji, którym zależy na odnoszeniu spektakularnych sukcesów. Jest autorem Studiów Podyplomowych „Akademia Menedżera Sprzedaży”, wykłada marketing na studiach MBA w Franklin University Ohio, w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy. Każdego roku szkoli setki menedżerów, ułatwiając im rozwój i pomagając podnosić swoją osobistą skuteczność. Prowadzi również działalność w ramach AMS PRESTGE – Akademia Menedżera Sprzedaży
www.biznesplus.pl
www.amsprestige.pl