Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategie

Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategie
Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategieKomercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategie
Autor:

Cena: 21.54 zł   27.00 zł
Oszczędzasz: 1.35 zł

Data wydania:
Liczba stron:348
Oprawa:


Format eBook: pdf pdf 


Trendy na rynkach międzynarodowych sprawiają, że badania naukowe są w centrum zainteresowań firm, szczególnie w takich branżach, jak: biotechnologia, nanotechnologia, energetyka odnawialna, medycyna, bioinformatyka, inżynieria materiałowa, elektronika, paliwa energetyczne. Rozwój nowych technologii staje się priorytetem strategii Unii Europejskiej, Polski, regionów, ośrodków badawczych i podmiotów gospodarczych.
Podstawowym założeniem publikacji stała się teza, że zmiany dokonujące się pod wpływem globalizacji, integracji europejskiej, tempa prowadzenia badań naukowych i rozwoju nowych technologii na rynkach światowych, wzrostu konkurencyjności opartej na innowacyjności mają wpływ na zarządzanie wynikami badań przed wprowadzeniem nowych technologii i produktów na rynek.
Celem rozprawy jest wskazanie podstawowych czynników kształtujących proces komercjalizacji w polskich przedsiębiorstwach i organizacjach naukowo-badawczych na tle innych krajów.