E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie

E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanieE-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie
Autor:

Cena: 19.63 zł   24.00 zł
Oszczędzasz: 0.96 zł

Data wydania:
Liczba stron:253
Oprawa:


Format eBook: pdf pdf 


Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.