Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego
Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowegoPrankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego
Autor:

Cena: 8.55 zł   19.00 zł
Oszczędzasz: 1.90 zł

Data wydania:
Liczba stron:82
Oprawa:


Format eBook: epub,mobi epub  epub,mobi mobi  Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego 


Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?

Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?

Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?

Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?

Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?

Na ile social media są nadal social?

Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…